REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług Salonu Kosmetycznego Patrycja, ul. Brzozowa 6, 84-123 Mrzezino, zwanego dalej „Saloniem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Umówienie się i skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
§2 Klienci
- Klientem Salonu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.
§3 Umawianie wizyt
- Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty za pośrednictwem Messengera, Instagrama lub telefonicznie pod numerem 570-590-858.
- Salon jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:30.
- Na umówioną wizytę należy przybyć punktualnie.
- W przypadku, gdy wizyta nie może się odbyć, prosimy o informację dzień przed wizytą.
- Jeśli klientka nie zjawi się na wizycie bez wcześniejszego powiadomienia, Salon zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług dla tej osoby.
- W przypadku spóźnienia, prosimy o wcześniejsze telefoniczne poinformowanie nas.
- Jeśli spóźnienie będzie na tyle duże, że stylistka nie będzie mogła wykonać umówionego zabiegu w pozostałym czasie, zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia terminu zabiegu na najbliższy wolny.
- Salon zastrzega sobie prawo do niewykonania Zabiegu, jeśli Klient przybędzie z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
- W przypadku klientek, które wielokrotnie odwołują wizytę, salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku w wysokości połowy wartości zabiegu przed kolejną wizytą.
§4 Usługi
- Każda Usługa wyceniana jest według spisu CENNIKA dostępnego w Salonie oraz na stronie internetowej.
- Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Klient będzie informowany o wszelkich zmianach z wyprzedzeniem.
- Usługi wymagają precyzji i zaangażowania. Nie ma możliwości pominięcia jakiegokolwiek etapu pracy, aby przyspieszyć usługę.
- Stylizacje żelowe oraz hybrydowe podlegają tzw. „uzupełnieniu”, a standardowy czas na taką usługę szacuje się na około 3 tygodnie.
- Salon nie wykonuje usług, gdy na paznokciach widnieją: zielona bakteria, grzybica paznokcia (lub jej podejrzenie), onycholiza lub inne poważne skaleczenia.
§5 Reklamacje
- Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji dotyczących Usługi. Reklamacje należy składać w ciągu 4 dni od daty zabiegu w przypadku odpryśnięcia lub złamania paznokcia.
- Salon nie odpowiada za trwałość aplikacji, jeśli nie będą przestrzegane odpowiednie zasady pielęgnacji. Reklamacje związane z obgryzionymi lub celowo oderwanymi paznokciami nie będą uznawane.
- Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonej Usłudze, jeśli wywiad nie wykazał przeciwwskazań.
- W przypadku uznania reklamacji Salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną Usługę, lecz może zaproponować korektę lub inne formy zadośćuczynienia.
§6 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo do wglądu w Regulamin, cennik oraz certyfikaty na które powołuje się Salon.
- Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich publikacji w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się dotychczasowe postanowienia.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych powinny być rozwiązywane w pierwszej kolejności polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 4 listopada 2021 r. do odwołania.