REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia i korzystania z usług Salonu Kosmetycznego Patrycja, ul. Brzozowa 6, 84-123 Mrzezino, zwanego dalej „Saloniem”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Umówienie się i skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

§2 Klienci

  1. Klientem Salonu może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.

§3 Umawianie wizyt

  1. Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty za pośrednictwem Messengera, Instagrama lub telefonicznie pod numerem 570-590-858.
  2. Salon jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:30.
  3. Na umówioną wizytę należy przybyć punktualnie.
  4. W przypadku, gdy wizyta nie może się odbyć, prosimy o informację dzień przed wizytą.
  5. Jeśli klientka nie zjawi się na wizycie bez wcześniejszego powiadomienia, Salon zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług dla tej osoby.
  6. W przypadku spóźnienia, prosimy o wcześniejsze telefoniczne poinformowanie nas.
  7. Jeśli spóźnienie będzie na tyle duże, że stylistka nie będzie mogła wykonać umówionego zabiegu w pozostałym czasie, zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia terminu zabiegu na najbliższy wolny.
  8. Salon zastrzega sobie prawo do niewykonania Zabiegu, jeśli Klient przybędzie z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
  9. W przypadku klientek, które wielokrotnie odwołują wizytę, salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku w wysokości połowy wartości zabiegu przed kolejną wizytą.

§4 Usługi

  1. Każda Usługa wyceniana jest według spisu CENNIKA dostępnego w Salonie oraz na stronie internetowej.
  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Klient będzie informowany o wszelkich zmianach z wyprzedzeniem.
  3. Usługi wymagają precyzji i zaangażowania. Nie ma możliwości pominięcia jakiegokolwiek etapu pracy, aby przyspieszyć usługę.
  4. Stylizacje żelowe oraz hybrydowe podlegają tzw. „uzupełnieniu”, a standardowy czas na taką usługę szacuje się na około 3 tygodnie.
  5. Salon nie wykonuje usług, gdy na paznokciach widnieją: zielona bakteria, grzybica paznokcia (lub jej podejrzenie), onycholiza lub inne poważne skaleczenia.

§5 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji dotyczących Usługi. Reklamacje należy składać w ciągu 4 dni od daty zabiegu w przypadku odpryśnięcia lub złamania paznokcia.
  2. Salon nie odpowiada za trwałość aplikacji, jeśli nie będą przestrzegane odpowiednie zasady pielęgnacji. Reklamacje związane z obgryzionymi lub celowo oderwanymi paznokciami nie będą uznawane.
  3. Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
  4. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonej Usłudze, jeśli wywiad nie wykazał przeciwwskazań.
  5. W przypadku uznania reklamacji Salon nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną Usługę, lecz może zaproponować korektę lub inne formy zadośćuczynienia.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo do wglądu w Regulamin, cennik oraz certyfikaty na które powołuje się Salon.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich publikacji w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się dotychczasowe postanowienia.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych powinny być rozwiązywane w pierwszej kolejności polubownie.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 4 listopada 2021 r. do odwołania.